Fredag

Hej!
idag är det fredag, och i skolan var det segt som det brukar vara på fredagar. Men nu är det helg, gud vad skönt :) och jag jobbar inte.. jippi! men tråkkiga är att patrik jobbar idag, men får hoppas på att han kommer hem tidigt.. mys=)
Hade ju utvecklingssamtal i dag också, och det gick väl bra.. förutom att hillevi märker att jag verkligen är trött på SKOLAN! fy säger jag bara. Inte min sida just nu. Vill bara sluta det nu. Men får tänka att det inte är så långt kvar.

Nu ska jag snart åka till sko-kanonen med mamma och kika lite.. det öppna ju idag! =) kanske hittar ett par skor, vem vet :D

älskar min patrik föralltidiiidiidididid <33
Du är det bästa som hänt i mitt liv!!!!

pussiss*

multimedia



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!