Årets julkalender

Idag är den första december, och det innbar första avsnittet på årets julkalender. Och jag måste bara säga att jag tyckte att det inte var något alls bra. Jag minns bara när jag var liten, så såg jag fram emot varje morgon för att gå upp och se på jul-kalendern. Då var ju alla bra, tex, sunes-jul, Pelle svans lös, mysteriet på grevholm och massor mer. Vad tycker ni? tycker ni inte att julkalendern var bättre förr?



Postat av: Liisa

SVAR: Varsågod :) <3

2009-12-01 @ 23:01:12
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: julle

sjukt jävla dåliga.. vafan man vill ve se typ ett svensson hem och inte massa jävla rymdhjältar som inte ens exsisterar. SJUK DÅLIGT SJUKT BESVIKEN

2009-12-02 @ 21:42:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!