Måndag

Hej!
Ursäkta om jag inte skrev igår, men gud vad dålig jag var, jobbade hela dagen sen orkade jag inget annat förutom att ligga och lata mig i soffan. Har bestämt att jag INTE ska dricka så mycket dagen innan jobbet. Usch! Jag skrev på facebook att jag skulle lägga upp bilder på julgranen som vi pynta igår, men tuvärr så hittar jag inte laddaren till kameran, helt försvunnen, som allt annat, hehe. Ne men den ligger väl någonstans. Idag har jag varit inne och plockat i ordning här hemma, sedan träffade jag ida och vi var och kika på maxi en sväng, handlade lite mat. Sen tog vi en promenad till min mamma och hälsa på. Riktigt skönt att få komma ut lite. Men jäkligt kallt. Snart är det jul, mysigt.. Hoppas bara att det kommer mera snö till julafton, annars känns det så menningslöst. Jag har inte köpt en ända julklapp än, skit svårt att komma på vad man ska köpa både till patrik och min familj, men får köpa något roligt. Tråkigt nog får jag köpa alla julklappar två dagar innan julafton pågrund av att jag får min lön då. Men det får väl gå. Ikväll händer det inte allt för mycket, ska väl kika på tv och så. Tänkte ta mig ett varmt bad om en stund. I morgon blir det jobb igen, börjar 12.00 till 19.30 är nämligen extra öppet nu innan jul, och det kommer det vara alla dagar nu framöver. Ne nu har jag inget mer att berätta, lägger in bilderna så fort jag laddat kameran.
Ha det så bra. Kram!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!