Måndag

Hej! Idag har jag jobbat lite extra för att en arbets-kambrat var sjuk. Jobbade mellan 14.00 till 19.30 och gick det bra som vanligt. Riktigt mycket folk nu innan jul och allt. Man kan inte tro att det är så mycket människor som köper så mycket blommer. Ikväll jag har inte gjort så mycket, Plockat i ordning lite här hemma, ska fortsätta i morgon. Sen har jag pysslat lite och tagit lite bilder och så. Har nämligen hittat laddaren till kameran som varit borta snart i 2 veckor. I morgon ska jag och patrik ut och handla jul-klappar, jo ja vet, vi är sent ute med så är det när man får sin lön i morgon, och inte haft tillräckligt med pengar för att köpa jul-klappar och sådant. Snart är det julafton, och då är det mycket som är planerat, hoppas man hinner med allt det man bestämt denna dag men det får vi hoppas. På morgonen ska vi till Patriks mamma och äta jul-frukost, sen vid 12 tiden ska vi hem till mina föräldrar och äta lite mat och umgås med dom. Sedan vid 3-4 tiden ska vi till Conny&Annette och fira jul där också, käka mat och maassa annat. Nu ska jag göra en överraskning till älskling så han blir glad när han kommer hem. Hörs i morgon. Puss


Vad händer på nyår förresten, någon som vet?


Här får ni lite bilder:

Pyssla ihop lite saker på mitt gröna ljusfat



julgranskula i från granen här hemma



Mitt nya virtinskåp som jag köpte på blocket förra veckan. Endast 300kr. (dock fattas det lyse, men det kommer)



Tapeter som jag beställde, har tänkt att göra tavlor av dessa.



Fick en blomma utav Carina senast jag var där, vi får väl se hur länge den klarar sig.


Postat av: emmis

Ja va händer på nyår?? =P

2009-12-22 @ 11:01:29
URL: http://iemmis.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!