Onsdag

Hejsan! Idag har jag jobbat, gick jätte bra, förutom att jag har så himla ont i fötterna, måste nog köpa mig ett par bättre skor :) Kom precis hem ifrån julia, varit och kikat i hennes nya lägenhet, riktig mysig :) körde även henne till andreas också. Nu sitter jag här och inte gör något alls. Skönt att få sitta lite, har knappt gjort det på hela dagen. Har tänkt att ta mig ett bad snart tror jag. Känner att jag behöver ett riktigt varmt bad idag, när det är så kallt väder ute. Var även hemma hos mamma förut när jag körde julia och hämta nybakat bröd som hon bakat till mig, Tack! Så nu har vi en massa bröd i frysen, gott. I morgon får jag se vad jag hittar på för skojist. Ne nu har jag inget mer att berätta. Ha det så bra så länge =) KRAM



Postat av: Notta

ojj va skojjigt då=) nu går vi o lägger oss

2009-12-03 @ 00:00:31
URL: http://zvahn.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!