Söndag

Hej! Idag är det den fjärde advent, och snön ligger fortfarande kvar på marken. Och jag hoppas verkligen att den kommer ligga var tills juldagen! För man vill verkligen att det ska vara snö på julafton, eller vad tycker ni? Igår var vi på kalas hos Cornelia som fyllde 2 år. Och hon var helt galen och glad som vanligt :) Sen gick vi hem och vilade lite i soffan, för både jag och patrik var helt slut/dåliga. Sen vid 7 tiden åkte vi till Conny&Annette, och där var även Niclas&Madde. När vi kom dit fick vi jätte goda pajer som dom gjort. Det satt bra i magen. Vi spelade spel och drack lite gott. Men alla var riktigt trötta igår så vi kom väl hem vid 12 tiden tror jag. Sen somna både jag och patrik vid 01.00 ungefär och sov nästan 12 timmar. Det var riktigt skönt att sova ut efter dålig sömn i fredags natt. Nu sitter jag här i soffan och tar det lugnt, har precis städat hos fiskarna, så nu har dom det fint och rent. Idag blir det nog kanske pizza till maten, mums. Sen kl 18.00 ska vi nog till jimmy&madde och fira Cornelia ännu en gång. Sen blir det nog bara lugnt hemma, spela lite tv spel osv. Ne nu ska jag ta på mig lite mysiga kläder. Vi hörs! kram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!