Söndag

Hejsan! Idag är det söndag. Och jag har verkligen mått as dåligt hela dagen (bakis som f*n) Vi var nämligen först hos kalle i går sen drog vi ut på krogen (krikelin) och gjorde av med en massa onödiga pengar. Vilken ångest man får dagen efter egentligen när man gör så. Jaa, idag har vi inte gjort så mycket, suttit i soffan hela dagen, eller jo var på coop en sväng och köpte lite godis och lite annat. I och för sig så har jag ju inte orkat göra något heller. Men det var trevligt igår :) I kväll händer det inte så mycket, blir väl till att fortsätta att sitta här i soffan och kika film eller något mysigt. Ne nu har jag inget mer att berätta. Skriver mera i morgon, och då är jag nog ganska mycket piggare. Hejsvejs


Postat av: Z A N D R A :)

Nu är finalisterna av Veckans blogg uppe, kika in och se om du är en av dom! :D

2009-12-07 @ 21:10:36
URL: http://decevven.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!