Tisdag

Halloj! Idag har jag varit med ida, och vi har väl inte gjort allt för mycket, varit och hälsat på björnis en sväng, varit på wallermans, och sedan träffat julia :) Men trevligt har det varit. I morgon blir det jobb, fick reda på det förut att jag var tvungen att hoppa in och jobba ett par timmar pågrund av att (marika) var sjuk. Sen jobbar jag lördag & söndag denna vecka också. I morgon efter jobbet ska jag nog träffa ida och julia igen, får se lite vad vi ska hitta på. Nu sitter jag här och väntar på att få åka och hämta älskling ifrån jobbet. Vi har kommit överens om att vi ska åka till bad-huset ca 2ggr i veckan. Ska bli skönt att röra på sig lite. Börja äta mycket bättre mat osv. Känns som om att jag behöver detta nu, kan inte forsätta som jag gör, blabla.. oj vad jag babblar. Nu ska jag
kika på reprisen på hockey, är sista perioden kvar.Skriver i morgon när jag har tid. Ha det så bra. Puss

Har även beställt tapet-prover i från en hemsida, tänkte pyssla lite, har nämligen tänkt att sätta upp dom i en ram, så att det blir en hemma-gjord tavla. Fick denna idé utav julia. Har tuvärr ingen bild på dessa som jag skicka efter men tar kort på dom när jag får dom, så då får ni allt se vad jag skall sätta upp för roligt på väggen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!