Torsdag

Hejhej! Idag är det torsdag och jag har inte gjort så mycket, gick upp klockan halv 8 i morses för att åka till tandläkaren, och det gick väl bra. Tycker inte om tandläkaren, usch! Sen har mamma och pappa varit här en sväng precis, dom åkte hem för en stund sen. Pappa hjälpte mig med att rensa avloppet i toaletten. Sedan tog pappa med sig vårat gammla köksbord hem, han ska nämligen slänga det åt oss. Ikväll ska jag nog träffa ida en stund tror jag. Får se vad vi ska göra. I morgon är det fredag och det innebär helg, fast jag jobbar lördag och söndag, men sköna tider som tur är =) Ne nu ska jag göra något vettigt innan ida ringer. Ha så bra. Om ni undrar varför jag inte lagt upp bilder på tag nu men har inte orkat ladda kameran. Men det kommer. KRAM



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!