Måndagen 16 februari /09

Hallo!
Nu sitter jag i skolan, har multimedia, med ingen lärare, as gött.
Det är bara några få apor här. Dom andra drog upp till stan på någon föreläsning eller något sådant.
Segt att skolan börja i dag också, usche!
I helgen som var har jag jobbat och var även på kalas hos madde, sedan blev det husaren, Riktigt trevligt, tack<3
Idag ska jag stor handla med mamma, massa gottit.
Ska även städa nu när älskling jobbar eftermiddag, för när han är hemma så blir det aldrig av, myspys bara! =)
I veckan händer väl de inte allt för mycket, måste pluugga :(
kanske ska gå ut på torsdag får se lite. Ne nu har jag inget mer att skriva,
ha det så bra så hörs vi nästa gång!
byebye, patrik föralltid






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!