Tisdag 3 februari /09

tjena!
har inte skrivit på ett tag nu. Måste bara säga att det är så jävla gött med körkort, allt är så himla lätt.
Var och hämta körkortet på posten idag. Sedan har jag väl inte gjort så mycket. träffa julia en stund förut också.
Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa, väntar på att jag ska hämta patrik, när han slutar jobba.
I helgen var vi på husaren, det var skojsit. Nu till helgen blir det nog lugnt tror jag. Jag och patrik funderar på att hitta på något bara jag och han. Blir inte så ofta. Fast vi har ingen aning vad vi ska göra. Får se lite.
Ne nu ska jag kika på djurpolisen ha de gött.
puss&kram


Patrik
föralltid!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!