Fredag

Hej! Idag är jag jätte trött efter gårdagens arbete, så just nu känner jag att jag bara vill sitta i soffan hela dagen och få allt serverat, men icke de. Ska snart sätta igång att måla igen, sen laga mat, sen packa inför resan till dalarna i kväll. Och jag måste vara pigg, för jag ska köra hela vägen upp troligen, och det är väl 27 jäkla mil :P nu ska jag snart börja laga lite mat, duscha och lite sånt. Skriver sen innan vi åker, hej så länge


Min fina blommvas med rosa blommor, som jag fått utav min storebror! :)



Postat av: Sofia

GEEE MIIIIG! :p

2009-11-06 @ 18:47:32
URL: http://sofkar.blogg.se/
Postat av: Emil

haha vafan :P hoppas ni får det skoj i dalarna!:)

2009-11-07 @ 21:35:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!