Måndag

Hej, idag är det måndag, och då händer det väl inte allt för mycket, har fixat bordet här hemma, blev väl sådära, egentligen vill jag måla de, men äsch, det får jag allt vänta med. Vi får vänja oss, ha det så här så länge till vi skall köpa ett nytt bord ist. idag blir det nog bara lugnt hemma. Jag ringde våran hyresvärld förut också, för att fel-anmäla toaletten, är så himla trött på den skiten nu, blir översvämning hela jäkla tiden, kommer upp avloppsvatten i brunnen och sånt, är ingen höjjjdare, luktar som FAN! så jag hoppas verkligen att dom kommer hit så fort som möjligt och fixar detta för andra gången på ca 4 månader :/ nu ska jag kika lite tv innan jag skall på lite ärenden innan jag ska hämta patrik ifrån jobbet. hej så länge, skriver mera sen.


Lite små saker ifrån längenheten:


Bordet ↓




Nu är även dessa efterlängtade tavlor uppsatta på väggen (suddig bild)





Och även dessa tavlor + den vita lyktan är på plats





Väggljusstake. (Köpt på Hem&Hobby)




Inne på toaletten




Hyllan är uppsatt, det enda som fattas är ljusen i ljusstakarna




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!