Onsdag

Hej igen!
Jag är super glad, jag fick jobbet på Blomsterlandet, så nu får jag äntligen något att göra på dagarna framöver, och extra pengar, tack&lov! Just nu sitter jag i världens stökigaste storarum, ser ut som bara den, sitter knappt en meter ifrån tven. Vi har nämligen ställt alla möbler i mitten utav rummet för att det ska vara lättare att måla i morgon. Sitter även och väntar på att patrik skall komma hem ifrån innebandyn så att vi kan få ut alla små prylar i från storarummet och även den stora hyllan som jag inte kan ta själv. I morgon kl 09,00 kommer pappa hit och hjälper mig lite, sedan kommer Niklas kl10.00 för att hjälpa till att måla. Jaja, nu ska jag göra lite annat, duscha bland annat. Hörs senare. Hejhej!




Postat av: rasmus

Shit vad kul! Grattis Anna!

2009-11-04 @ 23:32:14
URL: http://raaaas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!