Onsdag

Hej & Godmorgon!
idag ska jag tvätta i från kl 15.00 till 19.00. Sen ska jag väl inte göra så mycket mer, mer än att mamma och pappa kommer hit också en sväng och ska hjälpa mig att sätta upp sladdarna vid listen så att dom slipper ligga på golvet. Sen får jag väl se om sofia kikar förbi en sväng också.

Jag vill ha en ny soffa och ny tv-bänk nu!
Köp våran soffa och våran tv-bänk, kompis pris? :) hihi

Ne nu ska jag göra något vettigt innan jag ska börja med maten, idag får det bli en jätte god soppa med mjukt bröd.

Skriver mer sen om jag har tid! Puss


Postat av: Emma Brännlund :)

Fin blogg du har! :)) Vi får allt ta och ses snart Anna det var ju jäääätte länge sen sist!

2009-11-11 @ 21:43:06

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!