Onsdag

Hej igen!
Idag har jag tvättat och lite sånt, är alltid skönt med ny tvättade kläder! Har bokad in en tid nästa vecka redan, för att det inte skall bli allt för mycket på samma gång. Sofia var här en stund förut också, vi gjorde väl inte så mycket, men det är alltid lika roligt att träffa dig. I morgon ska jag jobba igen, börjar kl 14.00 till 19.15, och det blir nog roligt :) Känns redan som att jag trivs. Nu sitter jag bara här i soffan och kikar på tv, väntar på att jag ska hämta patrik ifrån jobbet, han slutar 00.24. Sitter här och funderar över vad jag kan sätta upp över tven, vet inte vad som skulle passa bra där.. hm, får hitta något skojsit i någon affär någon dag snart. Nu har jag tuvärr inget mer att skriva.. Ha de så bra så länge, skriver mer i morgon. Kram! ♣


En tröja som jag fått ifrån jobbet



Postat av: Sofia

Det är alltid lika kul att träffa dig också stumpan! :)

2009-11-11 @ 23:10:40
URL: http://sofkar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!