Onsdag

Hej igen,
Nu har jag tvättat klart, blev 3 maskiner idag, gött att det gick snabbt, det är ju ingen höjdare att tvätta precis, förutom att det är gött när man har ny-tvättade kläder när man ska försöka hitta något i garderoben. Just nu sitter jag här och inte gör något alls, kikar lite på olika sidor på internet, hittar lite små saker jag är sugen på att köpa. Ikväll blir det nog läggdags ganska tidigt pågrund av att jag gick upp 06.20 idag och bara bara "vilat" en kvart. Så är ganska trött redan nu.
vi hörs, pussi 





Postat av: Sofia

Det är som när vi var små, du gillar grönt och jag rosa! Haha! :D

2009-11-18 @ 20:18:45
URL: http://sofkar.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!