Söndag

hejsan! ursäkta om jag inte skrivit, men jag har verkligen inte orkat/haft tid till det. Igår så var vi hemma hos jimmy på lite partaj, men jag gick hem vid 24.00 tiden pågrund av att jag mådde dåligt, hade gjort det hela dagen, sedan när jag vakna idag mådde jag lika dåligt, men nu känner jag att jag mår bättre iaf, har tagit alvedon & ipren. Ikväll händer det inte allt för mycket, blir nog att sitta framför tven/datorn :) I morgon är det måndag, och det betyder nya vecka, med nya tag! =) jag hoppas att jag får jobba denna vecka också, minst en dag i alla fall. Gött att få lite extra pengar. Jag och patrik fick ett stort köks-bord idag som inte var så jätte snyggt, men jäckligt hållbart. Det är ett furu bord, men jag hade tänkt att måla om det till vitt, och jag tror att det kommer att bli ganska snyggt om jag gör de, och så skall jag även fixa nytt tyg till stolsdynorna. Ne nu ska jag kika tv med älskling, om jag inte skriver mer sen så skriver jag mer i morgon! Ha det så bra. Kramisar




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!