Söndag

Hejsan! I går jobbade jag i från 11.00 till 17.20 typ. Riktigt jobbigt att få stå kvar i kassan och sen att vi även försöker att stänga affären och massor av folk storhandlar 19.10 när vi lixom stänger 19.00, det förstår jag inte. Riktigt störande, när man slutar vill man ju bara hem. När jag väl kom hem blev det att byta om snabbt och dra iväg. Körde patrik och skötta. Sen åkte jag hem till sofia och david. Vi gjorde väl inte så mycket, kika tv, färga lite hår. Sen åkte vi till lisa och emma och hälsa på också. Sen åkte jag hem, så var väl hemma vid halv ett ungefär. Hade riktigt ont i huvudet hela kvällen, pågrund av att jag var så trött. Jag var så trött att jag var pigg :P Nu sitter jag här och försöker ringa sofia, men känner att det inte går så bra. Hon ligger nog och sover som en stock. Vi skulle nämligen träffas kl 11 idag :) aja, får väl se om hon ringer snart. Nu ska jag gå och duscha. Vi ska nämligen till patriks pappa och annette kl 15.00 idag och käka god mat, mums. Skriver mera sen i kväll... kram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!