Tisdag

Hejsan! Idag är det tisdag, blev verklgen besviken på mig själv idag när jag vakna 11.30 :/ vill verkligen inte sova så länge, känns som om jag bara sover bort hela dagarna nu för tiden, jag skulle vilja gå upp kl 09.00-10.00 typ. För då har man hela dagen på sig att göra en massa saker. Efter jag vaknat idag så ringde min mamma och undra ifall jag ville hänga med till Hem&Hobby och det ville jag detklart, och jag innhandlade en nya löpare/duk till storarumsbordet, blev jätte bra :) sen har jag väl inte gjort så mycket, mer än att plockat ihop lite tvätt som jag skall tvätta i morgon, blev inte så jätte mycket denna gång, men det kan vara skönt det också. Har bestämt mig att tvätta en gång i veckan, för då blir det nämligen inte lika mycket på samma gång. Min chef ringde för ett par timmar sedan också, hon frågade ifall jag kunde jobba på fredag i från 07.30 till 14.00 och sedan på söndag också ifrån 11.00 till 16.00 och självklart ställde jag upp, blev jätte glad över att hon ringde:) trode nämligen inte att jag skulle få jobba denna vecka, men det var ju bra. Nu sitter jag här i soffan och kikar på hockey, idag spelar Frölunda - Djurgården. Nu har jag tuvärr inget mer att berätta, kanske skriver mera sen om jag kommer på något roligt. Annars skriver jag i morgon. Ha det så bra. Puss


Här har ni den nya löparen/duken
(köpt ifrån hem&hobby)




Jag har även tänt lite ljus ikväll, mysigt.



Postat av: Anonym

det med att tvätta är ju det man borde göra istället för att tvätta typ sex maskiner på en kväll..

2009-11-17 @ 20:31:24
Postat av: julllebulle

aaa. de va julia som skrev de inlägget

2009-11-17 @ 20:32:44
Postat av: sonja

fin blogg (:

2009-11-17 @ 21:49:21
URL: http://kenari.blogg.se/
Postat av: aekander

tack så mycket! :)

2009-11-17 @ 22:21:42

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!