Torsdag

Hej. Det gick bra på jobbet idag också :) skönt att jag trivs. Riktigt bra arbets-kompisar. Jag jobbar på lördag nästa gång. Jag tänkte lägga upp en bild på vad jag köpte i går men jag orkade inte det i går, var så himla trött. Så tänkte göra de nu ist :) Förra veckan så såg jag att den kosta 249:- så visste jag att jag hade 100:- rabatt på coop också. Så det passa ju bra. Så jag gick dit i går och då upptäckte jag att det bara fanns en enstaka kvar, och då kosta den 129:-, och då blev jag jätte glad. Då betala jag endast 29:- för den, det tyckte jag var ett bar köp, tummen upp för de :) Det glömde jag även berätta, när jag kom hem ifrån jobbet idag 18.30 så hade min älskling städat lägenheten och gjort jätte god mat och tänt en massa ljus till mig, så gulligt. Tack för det<3 Nu ska vi spela lite tv-spel. Hörs i morgon. Puss!

Här har ni badrums-skåpet:



Postat av: PETRA AKA SHORTY

Svar: Tusentack :) Jo jag ramlar in på en jädrans massa bloggar per dag hihi



åh tack tack :) Kram

2009-11-27 @ 10:41:07
URL: http://pey.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!