Fredag

Hej! Ursäkta om jag inte skrev mera i går, men jag
hade inte tid. Igår gjorde jag väl inte så mycket, detta
ligga hemliga ärende som jag säger gick bra.
Träffa sofia en stund på kvällen, alltid lika roligt :)

Nu lagat jag lite mat, det blir hemma gjorda biffar med
potatisgratäng, blir nog mumsigt tror jag :) idag är det fredag,
och älskling jobbar fredags-kväll. Så idag blir det
till att hänga med mamma & pappa till kyrkogården och
tänka lite ljus, på mormor&morfar, farfmor&farfar.

Ne nu måste jag fortsätta med maten, innan det blir helt svart i
köket. Skriver mera senare sen om jag har tid :) hej så länge.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!