Söndag

Halloj!
Nu är det söndag, och helgen har redan passserat, snabbt som bara den. Men rolig har den varit i alla fall, och det är väl huvudsaken antar jag väl. I Fredags var vi hos björnis en sväng, drack lite gott. Sen i går så bestämde vi oss för att för en gång skull ha en mys-lördag, men icke de, vi åkte till patriks pappa och där blev man ju bjuden som vanligt. Vi spela massa spel och det var riktigt trevligt. Idag var jag, sofia och julia och hälsa på ida. Det kändes också bra! :) Nu är det reklam på Fredrik&Fhilip, så jag tänkte att jag får väl passa på att skriva lite medans jag har lust, händer faktiskt inte allt för ofta.

Nu har vi bestämt oss, vi förhoppningsvis blir det att vi börjar måla om storarummet antingen denna vecka eller nästa, jag ska nämligen få hjälp av björnis.

Ne nu börjar de på tv:en igen men ha de gött. hejhej





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!