jobbat och lite sådant

hej. Idag har jag jobbat, det gick jätte bra, Lite stressigt fick vi en stund, men det klarade vi upp så bra så. Sen efter vi slutat blev vi bjuda på jätte god mat, Och efter det var det möte. Annars har denna dag varit bra, och som alla andra varit också nu när jag inte skrivit på ett tag. Kände för att skriva av mig i dag. Igår var det exakt två veckor kvar till det spännande testet =) och förhoppningsvis så kommer allt se jätte bra ut. Och om snart två veckor fyller jag 20år, spännande. Jag och älskling har planerat att vi skall hitta på något skojsit på fredag&lördag, för på söndag blir det kalas med massa gott. Blir nog trevligt. Ne nu sitter jag här och inte gör något alls, känner att jag är riktigt trött i kroppen. Får nog bli sängen snart känner jag, I morgon är det fredag och det innebär helg, och helgen kommer att bestå utav olika saker =) ne nu ska jag kika vidare och se om vi hittar någon bra lägenhet, för det är ett måste. här tänker vi inte bo mer, uschnej.
Någon med bra tips?

ha det så bra så hörs vi, puss och kram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!