halsont är det värsta som finns

Halloj idag är det måndag, och jag mår väl sådära.. förkyld och har halsont :/ hoppas det försvinner så fort som möjligt, för att ha ont i halsen är nog det värsta jag vet. FY! vet inte hur många miljontals gånger jag haft det i mitt liv, förut var det ju varanannn månad i ett år ungefär, så är riktigt trött på det. Idag händer det nog inte allt för mycket, ska köra älskling till jobbet sen, och efter det ska jag nog till tatuerings-studion för att kika på när ida tatuerar sig. Och efter det ska jag till min mamma =) ne nu ska jag gå ut till köket och kika vad jag ska göra för mat idag. Ha en bra måndag! Kram på er



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!