lördag

Halloj!
Börjar med att igår var jag med ida hela dagen, vi var på wallermans och käka god mat, sen var vi även på Media markt och jag köpte en nya mobil :) Eller ja, en som funkar ett tag. Sen när jag får mer inkomst så kan jag köpa en bättre mobil, jag är nöjd om jag bara kan skriva sms och ringa lixom, det duger, dessutom behöver man inte vara rädd för att tappa den osv. Sen åkte vi och hälsade på sofia en stund.. Idag har jag inte gjort så mycket än så länge, var och handla och hälsade på patriks mamma förut. Nu håller jag på att fixa iordning mig för att sedan gå hem till jimmy och sen hem till storebror =) Han ska ha lite partajj idag, men jag ska vara nykter :) Ne nu måste jag skynda mig lite. Ha det bra! Puss och kram


Postat av: Sanna

kan vi inte ta en fika snart anna?

2010-03-02 @ 09:23:27
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!