halsont

Halloj, idag har jag absolut inte haft någon ork/lust att skriva, har mått riktigt dåligt idag (bakis,menvärk,halsont) Allt på samma gång, det är inte roligt :P så har bara varit en såndär inne sitta dag, har myst ner mig med täcke i soffan. Och så lär min kväll se ut :) Skulle hängt med ida och träna i morgon, men får nog stå över det nu när jag har så ont i halsen, så att jag kan vara pigg tills på onsdag, för så ska jag, sofia, ida och julia åka till Ullared =) blir nog skojsit. Ne nu ska jag plocka i ordning i köket efter partajjet i går. Sen blir det nog en film. Jag får se om jag skriver mer sen. Ha en mysig kväll annars =) Kram kram

Patrik är min lilla gooding♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!