oNSDAG

Halloj Halloj!
Nu var det ett tag sen jag skrev seriöst, men har varit väldigt mycket nu det senaste. De senaste dagarna har jag jobbat, sen var jag hos ida och fräga mitt hår i går också, eller jag gjorde röda&bruna slingor, blev sådäära.. får väl se hur jag ska göra med mitt tråkiga hår. Vill klippa av det men ändå inte, har ju sparat det så himla länge nu. jaja, får väl se. Idag har jag varit hos carina och käkat taco-paj, var jätte gott. fick gå dit själv pågrund av att älskling ligger här hemma och är sjuk och det har han varit sen i söndags. stackarn. Ikväll händer det nog inte så mycket mer än att sitta här och städa hemma. Måste plocka ihop all tvätt som jag skall tvätta i morgon också. Ne nu ska jag forstätta med att hitta låtar till min spotify som jag aldrig användt fast att jag haft den jätte länge. Ha det gött. skriver nog i morgon igen! Ha det gött. Pusskram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!