våran tv krånglar

Halloj!
kom precis hem ifrån julia, har färgat hennes hår, blev riktigt bra! :) Idag har jag varit med mamma och vi var och kika lite i olika affärer och det jag fick med mig hem var sånna där ljus fat som jag visat här förut. Fast jag köpte 6st svarta (19kr på Chilli) har tänkt att ha dessa under mina blåa tallrikar när man bjuder hem gäster på mat osv. Blir nog riktigt fint när man dukar med dom på bordet.

just de, en sak som är så himla störande är att våran tv har gått sönder :/ eller ja, den krånglar.. när man startar den så låter det alltid ett klick ljud och sen skall bilden komma. Men nu klickar det och efter ca 1sek så klickar det igen men bilden kommer inte fram, helt jäkla svart :/ Någon som vet vad felet är kanske?

I morgon är det fredag och det innebär helg, gud så skönt. Vet inte riktigt vad som kommer att hända, men det får vi väl vänta och se. Ne nu ska jag nog ta mig ett bad tror jag. Ha det så bra, så hörs vi nästa gång. Kram



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!