hallojsan

halloj.
Nu har jag bestämt att jag ska börja blogga mera, ett inlägg för varje dag, förhoppningsvis, haha. Idag har jag inte gjort så mycket, eller jo, träffade sofia en sväng förut, vi var och fika på Pims, och där var även Julia & ida. Så vi satt och tjöta en massa skit. Nu sitter jag här och spelar lite tv-spel med patrik, går väl sådära, spelar sånna dära spel där man måste vara snabb i fingrarna, och det är ju inte min grejj, haha.
I morgon får jag se lite vad som händer, kanske ska åka ut med patrik en sväng, kan behöva komma ut lite. Stackarn som nästan inte kan göra något.. skönt sen när gipset försvinner.

Nu är kl efter 24.00 och det betyder att jag är i v22 idag. Tiden bara rinner iväg, känner dig för fullt i magen nu, han eller hon hoppar nog lite trappolin tror jag ibland, eller gör kullebytta kankse, det känns så vissa gånger, haha.
Jag har även köpt lite nya barnkläder också, bilder kommer så fort jag har tid.

Ne nu har jag inget mer att berätta, ha det så fint så hör vi nästa gång. I morgon redan kankse? Kram



Postat av: julia

du skriver bättre och mer intressant än förut gumman! :) <3 älskar dig!

2010-07-01 @ 14:58:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!