en vecka kvar

Hej! Idag är det endast en vecka kvar till beräknat datum! ♥ gud vad jag längtar, man går och funderar på om man kommer att gå över tiden eller om det kommer tidgare eller vad som. Som det ser ut nu så tror många att den kommer tidigare tanke på att jag haft så ont osv. Men vi får väl bara vänta och se.. Ska till mördravåden på fredag också, mitt sista besök om jag inte går över tiden vill säga.

Idag så ska jag och älskling försöka hitta på något, får se vad det blir. Först och främst ska jag möta Maria för att få en gåstol, jätte snällt! Tackar ännu en gång.
 Tyckte det var perfekt nu när jag inte köpt en sådan ännu.

just det.. har så himla ont i mina fingrar speciellt lång-fingret på den högra handen, helt sjukt, kan knappt böjja den.. gör så *pip* ont! vet inte vad jag gjort, någon som kanske kan veta vad det är? har det med att man har vatten i kroppen kanske?

Ne nu ska jag göra lite frukost och väcka patrik!
Ha en bra dag allihop! Skriver nog mer sen om jag känner att jag orkar.
 
Kram




Om ni vill ha mer besökare till er blogg så bli medlem här!
http://blogstart.se/ref/4435



Postat av: Sanna

Lycka till med allt nu Anna! Kommer du klara galant, det är ju inte för inte du blivit kallad för "mamma Anna"!

KRAM Sanna

2010-10-27 @ 23:48:43
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!