Hej allihop!

Hej allihop!

Fick ett önskemål utav någon okänd person som ville att jag skulle berätta lite om min graviditet, vad vi har för namn, och lite sådant. Och jag tänkte att jag skulle göra ett försök, för jag vet att jag varit riktigt dålig med att skriva hur allt ligger till, men nu kommer det lite..

Om man ser på helheten på min graviditet så tycker jag att jag har mått väldigt bra, har inte haft några större problem, dagarna har rullat på som vanligt. Det var väl lite upp och ner med illamående i början där, men det försvann med tiden. Sen var det ju halsbrännan som börja, och den var ju inte mysig direkt. USCH! Men det kommer och går...

Ni undrar även om vad vi  har för namn, vi har bara bestämt tjejnamn än så länge tyvärr, har nämligen inte riktigt kommit överens och bestämt oss för killnamn, men det kommer. Men som sagt så har vi bestämt oss för Alicia som flicknamn. Och killnamnet börjar kanske på W som vi pratat om,
Men jag berättar mer när vi bestämt oss.
Och vad vi själva tror så tror vi olika, jag tror det blir en tjej och patrik tror det blir en kille och det är väldigt olika bland folk, men för ett tag sen tyckte jag att det var många som trode det skulle bli en kille,
men många har ändrat sig och håller med mig i stället, hehe.

Om ni är nyfikna och vill kanske få en egen uppfattning om vad det kanske kan bli så tänke jag skriva vad hjärtljuden har legat på:
140, 160, 144, 144, 144, 148

I tisdags låg midjemåtter på 36, så allt växer som det ska.

Igår borrade bebisen ner sig verkligen, för det gjorde ondare än vad det brukar göra, svårt att förklara hur det känns, men något mellan mensvärk och att det sticks längre ner. Så nu håller vi tummarna och hoppas tillsammans här hemma att den lille bebisen kommer snart.

Ne nu ska jag äta lite frukost hade jag tänkt mig, så om det är något mer ni undrar över så är det bara att hojta till, för jag blir bara glad över när det kommer in en massa frågor osv. För jag har så dålig fantasi så tycker det alltid blir samma visa varje gång : vad ska jag skriva nu då?
Så jag blir väldigt tacksam om ni kan hjälpa mig och ge tips!

Hoppas alla får en bra dag! kanske skriver mer sen om jag får något att skriva om.
Puss&kram / Anna



Postat av: Ida

De kommer bli en kille!!! :D

2010-10-15 @ 15:19:03
URL: http://Idatb.blogg,se
Postat av: Malin

Superfin design du fått på bloggen nu Anna! =)

Kul att bebisen gör det den ska.. hih. Hoppas att få träffa er snart. Kramar

2010-10-15 @ 18:19:37
Postat av: Alexandra

Det blir en tjej, är nästan helt hundra på det ;)

2010-10-16 @ 01:33:06

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!