Lördag

Hej alla glada!
Har precis vilat lite med Willieälskling :) va jätte mysigt. Idag har det inte hänt så mycket ännu, var ute och kika lite förut, köpte lite kläder till Willie.
Ikväll blir det familje-mys framför tv:en och inte så mycjet mer, vi ska nog åka ut en sväng snart nör plutten vaknat till, känner att vädret rropar efter oss.
Nästa helg bli det bokenäs ifrån fredag-söndag, komma bli hur gött som helst!

Håller alla tummar och tår för mig på måndag! Då det är intervju. hoppas hoppas.

Ne nu vill jag ut i solen, kramis

Gulleplutten



Postat av: Malin

Åh vad kul! LYCKA TILL! :-))

2011-04-10 @ 14:29:53
Postat av: Evelina

Då håller jag alla mina tummar o tår idag :) Lycka till!!

2011-04-11 @ 09:29:46
Postat av: Jennie ♥

sv: jaså? vad är de du vill ändra?

2011-04-11 @ 16:32:49
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!