sjukstuga

Hej alla glada!
Idag har vi varit hos patriks farmor&farfar i ett par timmar, började känna mig redan där en aning konstig i kroppen, det blev bara värre och värre under dagen, och nu sitter jag här med 38.6 grader feber, det är ingen höjdare direkt, ont i hela kroppen, orkar knappt göra nått :(
Så ikväll blir det till att ligga i soffan och kolla på ett antal filmer och mysa ner sig i et täcke och äta alvedon!

På måndag ska vi till BVC på 5-månaderskontroll, och då blir det även spruta för lilleman, han tog ju det så bra förra gången, så förhoppningsvis går det bra denna gång också. Undra vad han kan väga nu tro? Han vägde ju 7175g och var 56cm lång vid 4 månader.

Ja just det, Willie sov i sitt rum för första gången i natt, och det gick hur bra som helst, så det har vi tänkt att fortsätta med :)

Ne nu orkar jag inte sitta här mer, får lägga mig i soffan.. Ha en trevlig fredag-kväll! För det ska jag iaf försöka ha, om de nu går.. kram

Willie
endast ett par timmar gammal



Willie ca 5 månader gammal, skillnad? :)



Postat av: Malin

Tips nu när du har feber! Drick mycket. Varmt som kallt. Men vätska är viktigt :) Och vila så mycket du kan. Inte alltid så lätt med en lilleman i huset men ^^ Kram och krya!

2011-04-01 @ 21:45:14

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!