soliga måndag

Hej soliga måndag!
Idag har vi varit på besök på BVC för 5-månaders kontroll, Willie fick även två sprutor, han skrek lite, men det gick över ganska fort. Så duktig så :) Så nu är det inga mer sprutor förens vid 1 år. 

5-månader
Vikt: 7825g
Längd: 67,5cm
Huvudmått: 44,9cm

Sen efter vi varit där så åkte vi ner till Willies farmor och satt på altan i solen, hur skönt som helst :) eller jag log på en stor kudde och lekte med lilla söta Doris :)

Vi skall snart åka ut och byta däck på bilen och tvätta den och lite sånt, man har ju ingen lust att sitta inne i detta fina väder. Jag mår bättre förresten, huvudvärken sitter fortfarande i, men jag tror det beror på att min ena visdomstand är på väg upp. Eller man brukar väl få ont i huvudet då?

nu ska vi åka här, ha en fortsatt trevlig måndag! :) kram till er alla

Nu är våren här ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!