Dag 19 – Min barndom

Dag 19 – Min barndom

Min barndom har varit bra tycker jag. Haft många kompisar och som jag fortfarande har kvar! :) När jag föddes bodde jag på rosenhaga, sen vid 1års ålder så flyttade vi till älskade kilbacken, hehe. Där bodde jag i 17 år. Sen blev det Lillegården och sen flyttade jag ihop med patrik på östermalm :) bott med patrik sedan mars 08, så blir 3 år i år :) och nu bor vi ännu en gång på kilbacken, eller jag. För både patrik och willie är det första gången. Men vi trivs jätte bra här. Jag och min bror har gjort mycket tillammans i våra barndomsår, vi letade upp alla stolar som fanns hemma hos oss och även ifrån min moster osv, sedan ställde vi upp dom i hela lägenheten, la täcken, filtar och massa kuddar och sådant, och gjorde gångar utav det :D det var riktigt kul. Sen kommer jag även ihåg att vi satte upp en massa trådar i hela emils rum i från golv till tak, över allt verkligen. Sen släkte vi lampan, ojsan, där ramlade visst den saken, och även dom grejorna, dumma som vi var så sprang  vi rakt in i alla trådar :D haha. Vilka minnen. Sen minns jag även att emil alltid tvingade mig att vi skulle ha vatten i munnen utan att börja skratta, var många gånger vattnet sprutade ut ur munnen och hamnade i hela vardagsrummet. Det var lite utav alla roliga händelser ifrån min barndom!



Postat av: Mikaela

HAHAHHAHAHAA, Anna börjar ärligt lipa när jag tänker på det här! Hahaha

2011-02-05 @ 22:41:25
URL: http://mko.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahah! Sköningar :)

2011-02-07 @ 11:37:47

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!