Hej alla!

Hej alla!
Idag har vi varit med Willies mormor och morfar :) Varit och handlat lite. Willie fick bland annat två stycken nya tröjor! Hämtade även ut en paket som jag beställt för ett par dagar sen, ett par byxor till Willie. Nu så har plutten somnat för natten, och här sitter jag och latar mig, ska nog lägga mig snart jag också, är riktigt trött.. i morgon är det fredag, gud så veckorna går snabbt, vart tar det vägen? Fast detklart, skönt att sommaren är på väg.

Just det, var hos min läkare i går, hon förlängde min sjukskrivning till den 17april.. Så då får vi se hur allt ligger till. Men förhopnningsvis så är väl allt bra då :)

Nu är det inte många veckor kvar tills Willie skall få börja få prov smaka smakportioner, det blir spännande det. Han ska även få börja med gröt, det blir nog gott det.

Jag har väldigt svårt att komma på vad jag ska skriva varje gång här i bloggen, är mycket dålig på detta. Någon som kan hjälpa mig med några bra förslag? För som sagt vill jag ju ha kvar mina bästa läsare, men blir ju inte roligt om jag aldrig skriver och dessutom när jag väl skriver brukar det ju oftast bara vara bilder eller ett tråkigt och ointressant inlägg, som typ detta, haha.

Ne nu får de nog bli en beck film sen sovdags!
KRAM


Postat av: Evelina

Jag tittar in varje dag jag :)

Gör en lista vettja ;)

Det ska jag börja med, för det är ju som du säger. Man har ju inte något vettigt o skriva varje dag känns det som :)

Prova det :)

kram

2011-02-18 @ 12:45:26
URL: http://mamma2007.wordpress.com
Postat av: Malin

Men bilder är alltid mysigt :) Skriv bara tankar kring olika saker, vad du gjort/ska göra på dagen om det händer något trevligt, så vi kan ha stenkoll på dig ;p Hih! <3

2011-02-18 @ 14:34:59

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!