Lördag

Godmorgon!
Igår så gjorde vi inget alls, eller jo vi var endast ute och handla, sen var vi bara inne och hade mysigt i soffan :)
Idag ska vi på kalas hos Willies farmor kl 2, där är även hans kusiner :) blir trevligt. Sen ikväll blir det party! Willie ska vara hos mormor, tack ♥ egen tid är mycket behövlig, och därför bestämde jag mig för att festa idag.

Jag vill även berätta att jag mår bättre för varje dag som går, allt känns så mycket lättare nu. Tycker det är så himla roligt att se Willie växa. Det har hänt mycket sen han föddes, eller ja bara de senaste veckorna :) Han är det bästa som har hänt mig, man kan nog aldrig tänka sig hur mycket man kan älska en person så mycket!
Han är mitt liv ♥


Här kommer ett par bilder ifrån olika datum!

Williepillie


Jag färgar håret


Malins fina present till Willie, Tack ♥


Två stycken nya lakan till Willies spjälsäng

 



Postat av: Malin

Underbart att läsa att du känner dig bättre :) Så skönt att det går åt rätt håll. Hoppas du får en rolig kväll! Det är du SÅ värd :) Puss & Kram

2011-02-19 @ 15:42:23

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!