Onsdag

Hej hej! Ligger i soffan och kikar tv, plutten ligger här brevid och sover :) idag är det onsdag, händer väl inte så mycket, jag funderar på att baka något gott, måste även dammsuga :) schemat måste följas! Nu är allt fixat och klart inför söndagen också, så det känns skönt. Patrik ligger fortfarande och sover, han har gått och blivit sjuk, stackarn.. Ne nu ska jag fixa lite, skriver mer sen, kram!


Postat av: mikaela- mamma till selma

hade varit kul o träffas någon dag..kram

2011-02-23 @ 09:42:06
URL: http://mikkanw.blogg.se/
Postat av: Evelina

japp, det är i köket :) Så idag ska jag måla färdigt i matdelen av köket så är det färdigt sen :) Sen är det bara vardagsrummet kvar, men där har jag inte bestämt vilken/vad för fondtapet jag vill ha :/

2011-02-23 @ 09:58:33
URL: http://mamma2007.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!