Torsdag

Hej!
Idag har jag och Willie varit hemma hos therese på smink och parfym party! :) det var trevligt, Dock köpte jag inget, men skall kolla en gång till, för jag blev sugen på en parfym :) men fick ta mig en funderare lite sa therese.
Sen har vi inte gjort så mycket mer, tog mig precis ett varmt bad!
Willie sover sedan en timme tillbaka, så duktig så :)

Satt här hemma igår och kikade ut i fönstret och trode verkligen att våren var på väg, tanke på att det var torrt på marken, men när jag kollade ut när jag vaknade i morses så var hela j'vla skövde fylld med snö IGEN!

Ne nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på någon spännande film! Hörs i morgon, säger även godnatt ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!