Dag 3 - Djur

Dag 3 - Djur


Jag har aldrig varit en sån där djur människa dirket, har knappt aldrig haft några djur, eller jo när jag var ca 10år så hade jag en vandrande-pinne, som jag ifrån första början tyckte var jätte skoj att ha, men efter ett par dagat tröttande jag, så den fick sitt nya hem utanför våran altan där jag kasta ut den, hehe. Sen har jag även haft fiskar tillsammans med fröken sofia magdalena karlsson, men hon är ju så himla busig och snäll, så hon ville prova och mata fiskarna med lite annat än fiskmat som dom oftast bara äter, hehe. Så hon tänke, ja, glass kanske vore något. Och självklart, fisken verka vara lika lik som mig, som tog vad han fick. Och vips så var han sten-död nästa dag. tack ännu en gång soffipropp ♥ haha. Sen har även jag och patrik haft 2st fiskar, men på nyårsafton mellan 09/10 så hade vi nyårs-fest, och vad hade kunnat hända? jo lite alkohol i skålen antog jag, För dagen efter var hela vattnet grummmligt och fiskarna var döda. tråkigt men sant :/ sen har jag inte haft några mer djur, och det lär nog bli så framöver också, för patrik är alergisk.



Postat av: Sofia

Hahah! :D Förlåt Anna! Du kan få en ny fisk av mig, som jag lovar att inte ge glass! :D

2011-01-06 @ 12:18:18

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!