hej!

hej!
idag är det en sån där tråkig söndag när allt känns så himla jobbigt. Kan säga att jag inte mått så bra de senaste dagarna, men jag kämpar på ändå! För Willies skull ♥ Det är mycket man fått höra som inte stämmer, och det tycker jag är väldigt jobbigt. Har också kännt att jag har varit väldigt ensam de senaste dagarna, känns som om att alla har försvunnit på något sätt.. tråkigt nog. Jaja, får väl hoppas det blir bättre! som sagt, jag får ta dagen som den kommer.. livet kan inte alltid vara så lätt

mammas-pojke ♥
(Willie blir 11veckor nu i natt som kommer)

Bilden är tagen för ett par dagar sen bara.



Postat av: Evelina Lagerin

Men, det låter inget bra :(

Kan inte du o lillen komma ut till mig nån dag i veckan? Vore jättemysigt! Så kan du få prata av dig lite om du vill? Som vi pratade om :)

MAssa kramr

2011-01-23 @ 13:41:20
URL: http://mamma2007.wordpress.com
Postat av: Tilda

Hej Anna!

Först och främst, vilken bedårande liten kille du har. En riktig liten sötnos :)



Vi känner inte varandra, men har en gemensam vän, Sanna André (är själv tillsammans med jespers brorsa). Läser din blogg till och från, då jag själv ha en liten tjej på snart 7 månader här hemma, och har förstått att du haft det lite tufft. Tänkte bara puscha på dig lite och ge dig beröm och stöttning på vägen.



Det är astufft att vara mamma, och folk utan barn fattar inte ens hälften av hur viktiga de är för en och hur mycket man älskar dem och vill vara med dem jämt, och ändå längtar man iväg var och varannan dag. Men det kan ju kanske kännas skönt att vi är flera :)



Kram, en annan mamma :)

2011-03-10 @ 01:47:26
URL: http://forossoprofessionella.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!