sköt ditt eget!!!!!

Till Anonym: Om du ska kommentera min blogg så kan du vara modig nog att skriva vem du är! Du vet ingenting om mitt liv! Jag bestämmer själv vad jag gör inte gör, och vad som är bäst för mig! Sköt ditt eget än att trycka ner på andra som redan ligger ner.
Sen kan du även berätta för oss vad som är försent? Ska du komma och ta våran son ifrån oss? haha shit



Postat av: ida

2011-01-02 @ 08:13:05
Postat av: ...

Precis du bestämmer vad som är bäst för DIG!

2011-01-02 @ 09:55:06
Postat av: Evelina Lagerin

Men det här låter inget bra anna! Vad är det som händer? Är det nån som skriver dumt på din blogg?

Kramar

2011-01-02 @ 10:18:21
URL: http://mamma2007.wordpress.com
Postat av: Apa

Hej

2011-01-02 @ 12:07:02
Postat av: :-)

Hej

2011-01-02 @ 12:42:59
Postat av: Bajskorv

Puss

2011-01-02 @ 15:58:05
Postat av: Malin

Men shit elle...

Anna, det finns alltid folk som är avundsjuka eller som har behov att trycka ner andra och hitta fel hos andra. Jag vet att det är svårt, jävligt svårt ibland, men försök att inte ta åt dig av sånt skit. Personen känner dig förmodligen inte ens och har som sagt bara behov att klanka ner på andra. Kanske för han/hon har det jävligt själv. Låt det gå in genom ena och ut genom andra. Vi som känner dig vet hur duktig du är och vilket ansvar du tar för Willie! Stå upp för dig och skit fullständigt i sånna omogna personer. Låt de inte ta din energi och ge de ingen uppmärksamhet tillbaka så tycker de det inte är så roligt snart.

Puss o Kram <3

2011-01-04 @ 18:05:20
Postat av: Alexandra

Anna, jag såg inte förän nu vad som hänt! Jag var nyss med om samma sak och visst är det skit jobbigt när någon skrivet något sådant. Men snälla bry dig inte om en sån töntig kommentar! Ta hand om dig själv och koncentrera dig på din son och din underbara familj! Du har massvis med människor som bryr sig om dig och älskar dig för den du är. Var stark och skit i vad andra tycker och tänker! Det är jätte omoget att hålla på som "anonym" gör men skit i det och bry dig om vilka som älskar dig och tycker om dig istället :) jag finns här för dig! kram <3

2011-01-05 @ 15:33:08
URL: http://whyjustme.webblogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!