bvc

Längtar så himla mycket tills den 20:e för då ska vi nämligen till BVC. Vi har inte varit där sen Willie var 6 månader, så alltså mer än 2 månader. Och jag är så himla nyfiken på hur allt ser ut! Och hur mycket han väger.. Jag tror det ligger på ungefär 9100g nu. Vår stora klumpis ♥

Hur mycket väger era barn?


Postat av: Anna

Senast vägde Vilgot närmre 8200g, det var för två veckor sedan ungefär. Men han har alltid varit en liten skit :P



När jag har gått hemma och skapat rutiner med Vilgot så somnade han mellan 19-20 och sov till 07:30 ungefär, inte tidigare än så.

Nu när jag börjat jobba så har det stört Vilgot och Adam har inte förstått hur viktigt det är med rutiner. Så han har inte kommit i säng fören 22-23 och iom det så vaknar han senare. I går kom han i säng 22 och sov till 09:40.



Enligt mig är det för sent. Även om det är skönt för oss att emellanåt få sova länge på morgonen. Det är lättare att hinna med mat och vila under dagen för Vilgot när vi går upp vid 8. Sen kan man inte hålla stenhårt på rutinerna jämt utan måste kunna åka ut och hitta på saker också. Men det är skönt med egentid på kvällarna :)

2011-07-14 @ 13:01:07
URL: http://babydelight.blogg.se/
Postat av: Maria

Var på BVC senast när Max var 8 månader och då vägde han 9985g och var 75lång :)

2011-07-14 @ 20:08:32
URL: http://livethoslinder.wordpress.com
Postat av: Sofia

Och jag längtar tills den 19:e när vi ska dit, länge sen sist vi var där :)

2011-07-15 @ 23:12:02
URL: http://[email protected]

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!