hej

Hallå alla glada vänner!

Sitter och myser i soffan med en mätt mage! Riktigt god mat lagade vi idag (Hemmagjord potatis-gratäng med Kött i hemmagjord gräddsås och med sallad detklart)

I morgon bär det av till BVC, som jag längtat! Jätte jätte nyfiken mamma här hemma nu =) Min lilla kille har nog blivit en stor kille tror jag.

åååh vad jag längtar till fredag, sry om jag tjötar om det, Men det komma bli en perfekt vecka ♥



Postat av: Sofia

Vad mysigt :)

På söndag åker vi till sommarstugan vid smögen en vecka men börjar få panik inför packningen :/ men det fixar sig nog ;) hoppas ni får en toppen resa :)

2011-07-19 @ 23:31:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Sofia

Vad mysigt :)

På söndag åker vi till sommarstugan vid smögen en vecka men börjar få panik inför packningen :/ men det fixar sig nog ;) hoppas ni får en toppen resa :)

2011-07-19 @ 23:31:37
URL: http://[email protected]

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!