lägga ner kanske?

Att det kan vara så fort att komma på något att skriva om?
Kanske dags att lägga ner bloggandet? Vad tycker ni?




Livet är på topp iaf! Längtar så himla mycket till den 22:e Juli, då vi skall åka till Tylösand och spendera en hel vecka med nära och kära ♥ komma bli underbart!

I helgen blir det dop för lille Charlie :) och efter det så funderar jag på att kanske ta ett par glas med sofia.. eller vi har pratat om det iaf, men får se hur det slutar med det.

Idag har vi grejjat hela dagen, städat och tvättat för fullt! Skönt med nytt och fräscht ;)

Sen tar jag bilder på Willie nästan varje dag, men dock lägger jag ej upp det här i bloggen, tanke på att varje bild blir nästan detsamma som alla andra bilder. Men massvis med bilder lär komma under sommaren, pågrund av att det är Willies första sommar! =)

Nu ska jag fortsätta att städa, goodbajj
// Anna & Willie med ie inte Wille!


Postat av: carina( Svärmor)

Nej! lägg inte ner det är så mysigt att läsa på din sida.Kram

2011-06-18 @ 17:08:51
Postat av: Sofia

Nej, jag vill läsa :)

2011-06-18 @ 20:39:09
URL: http://[email protected]

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!