torsdag

Hej alla glad!
Både igår och idag har det varit otroligt varmt, jo jag klagar, men det är inte så konstigt, för ute kan man inte va och inte hemma heller, usch vad jag hatar denna lägenhet som vi bor i. Rena j*vla bastun! Vet inte riktigt vart man ska ta vägen till slut. Har ändå nere alla persienner och öppet alla fönster + fläktar! Men ändå hjälper det inte för 5öre.
Nån som vill byta lägenhet kankse?

Idag har vi varit hos Willies farfar och vi skulle invigt poolen men jag fega ur, fy vad kallt det var. Men patrik hoppade i två gånger, han som brukar vara en sån badkruka! Dom fyllde  nämligen upp poolen igår med kallt vatten inte så konstigt att det är kallt, får nog vänta ett par dar till innan det blir behagligt att bada! :)

Ja tänkte kolla er med barn angående hård mage, Willie får nämligen bara ut hårda klumpar, andå ger jag honom plommonpuré, men det verkar inte hjälpa? finns det något annat man kan ge som kanske kan hjälpa?
Men han är inte ledsen för att han har ont i magen eller nått sånt, han är som vanligt, men det vet men ju själv att det är ingen höjdare med hård mage. Så snälla ni, kom med tips om ni har något på hjärtat?! :)

Här får ni en bild på hur poolen blev! där blir det nog många bad-stunder i sommar.


Postat av: Anna

Se till att inte ha öppet fönstrena för då släpper du in värmen och ut det svala ni ev har inomhus. Men vet att det är svårt och beroende på vad man bor i för hus.



Dricker Willie mkt vatten på dagen? Det kan hjälpa mot trög mage, tycker jag. Päron är nog mot lösande mage också. Hoppas han blir bättre!!

2011-06-30 @ 20:28:33
URL: http://babydelight.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag brukar massera Vincents mage och lyfta upp benen. Har han svårt för att bajsa eller om det bara kommer pytte lite (hårt) så brukar jag ta en tops med lite salva på och stoppa in den en bit i baken.. Då brukar det komma ut och magen blir mjuk :) Mat och sådant har jag ingen aning om då jag inte är där rikgit än :P

2011-07-06 @ 00:40:44
URL: http://nattstad.se/AlexandraAndersson

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!