godkväll

Godkväll kära vänner.
Idag har jag & Willie umgåts med morfar, sen har vi tagit en lång promenad, riktigt skönt. Sen handlat, städat/rensat i lägenhetsförrådet. Sen har jag även börjat att måla :) vilken skillnad det kan bli. Nu orkar jag inte så mycket mer, så nu får det bli mys i soffan istället. 22.00 börjar ju BB också, egentligen är det är tråkigt program i sin helhet, men jag har kikat sen första dag, så nu kan man inte bara sluta.

Nu ska jag ta mig någon god kvälls-mat sen får det nog bli ett snabb-bad innan tv dags.
PUSS&KRAM

Här kommer ett par bilder på de jag gjort idag, dock är målningen icke klar.

pallen


Två av lådorna till byrån


Dock fortfarande lite stökigt, men mycket bättre än innan. Måste köpa mig förvaringslådor och sortera allt.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!