Hallå

Godkväll allesammans!

Idag har jag varit på Elins Esplanad med Mikaela och Selma, kikade i affärer, det var trevligt :) Sen efter det har vi inte gjort så mycket mer, mest tagit det lugnt, myst och sånt. Eller jo jag var på vårdcentralen och träffade min läkare, hon ville veta hur allt låg till osv. Så nu ska jag inte dit förens i slutet av maj/början av juni.

Nu sitter vid alla tre i soffan, eller Willie ligger och sover så sött, ska väl snart väcka honom så han kan få äta lite innan säng-dax. Ska kika på BB sen får det nog bli sängen för min del också.

Ne nu ska nog ta och väcka lilleman, sen sätta mig fram tv:en. Ha en fortsatt trevlig kväll!
Puss&Kram

Detta köpte jag till Willie idag





Postat av: Annelie

Sv-tack så mycket! Din son också!

2011-03-30 @ 23:23:19
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad fint! Dom byxorna har jag också kikat på till min lille :)

2011-03-30 @ 23:38:32
URL: http://babydelight.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!