Lördag

Hej underbara lördag! Idag är jag pigg som bara den fast vi idag gick upp vid 06.30. Men tycker ändå Willie är duktig tanke på att somnade vid 21.30 igår kväll. Det är väldigt bra att han är så duktig att han varje natt sedan 3-veckor gammal sover minst 7 timmar. Ingen natt mål för han inte. När vi hade gått upp så bestämde jag mig för att jag och Willie skulle ta en promenad till willies mormor. Så 07.30 traska vi oss ut, och det var nog det skönaste jag gjort på länge, så det måste bli mycket oftare. Idag har vi inte riktigt bestämt än vad vi ska göra, får väl ta dagen som den kommer helt en enkelt. Älskling är nu iväg och spelar innebandy, han kommer väl och hämtar mig Willie när dom spelat klart. Jo jag skippar promenaden hem.. Tar en i morgon istället. Ne nu ska jag umgås med mor, far och Willie innan vi ska åka hem. Ha en fortsatt trevlig lördag allihop :) kram!
Idag den 12:e Mars skulle min farmor fyllt 92 år. Grattis på din dag, vi tänker på dig!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!